loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

کافه سرخ

About 1,760,000 results(1.08 seconds)  Search Results تت نداره ...هیچکس به اندازه ی من دوس soobasa9-ghazal.blogfa.com/

About 1,760,000 results(1.08 seconds) 
ﺑﻪ ﺳﻪ ﻧﻘﻄﻪ ﻫﺎﻱ ﺁﺧﺮ ﺣﺮﻓﻬﺎﻳﻢ ﻧﺨﻨﺪ ! ... وقتی " ما " می شوید کوه شوید پشتِ هم پا به پایِ هم . .... همش دلم تند تند برات تنگ ميشه...فقط همين♡. ♡فقط نفسام به تو وصله...فقط...فقط .... تو هم مثل همه ی ادمای این دنیا میخوای منو ... اشک میریزم به خاطر خوشبختی که خدا به من هدیه کرده و تو رو کنارم دارم. ... می تپه و تو نتونی بهش یه تبریک خشک و خالی بگی.

Ahllam - Ba Ham lyrics | Musixmatch

https://www.musixmatch.com/lyrics/Ahllam/Ba-Ham
Aug 12, 2015 - Lyrics for Ba Ham by Ahllam. دلم می تپه واست من تو رو فقط میخوام تا آخر این دنیا پا به پا ی تو میام من و تو آرومیم باهم این احساسو دوست دارم به تو وا.
نبود حرفی بتونم باش بگم حسی رو که میخوام ... اگه قلب من واست میزنه ، اگه بی چشات دلم میشکنه ... گفته بودی عاشقمی به پای عشقم میشینی میگفتی هر جا که باشی خودت رو بامن میبینی ... جهان خیس میشه تو چشمای خشکم .... دارم میرم که بدونی تا آخرش رو حرفام ایستادم. ... پامو از این اتاق بزارم بیرون دیگه مال تو نیستم دیگه تو را ندارم.

متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com

www.lord-2013.blogfa.com/category/34
اینکه عاشقت نباشم واسم انکار شده توی هر لحظه ی .... تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم ... متن آهنگ من تو رو میخوام از امین رستمی ... متن ترانه دور آخر از محسن چاوشی .... روزی که تو برگردی پاییز میره از اینجا ... این روزارو باید تا اون روز فقط باید تحمل کرد ..... متن آهنگ رامین بی باک به نام به دنیای تو وابستم ... رو دلم پا گذاشتی.

نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن ...

forum.special.ir › ... › علمي فرهنگي هنريموسيقی
Sep 27, 2008 - نه،تو تنها نیستی ، خلوت ِ دل کده ی ِ نقاشیه ... این همه چرخیدی و چرخوندی اخرش که چی ... اما بازم به خودش مياد و سوسو ميزنه. ... با توی ديوونه ی در به در بی سر و پا با تو .... كه در پاي اين گل بود خارها ... ای مهر رخشان ، ای روشنگر دنیای من به جهان ، تو بمان .... هر روز و هر شب از خدا بدون فقط تورو مي خوام نگو واست غريبه ام نگو كه ...

Hamid Rt - آهنگهای احساسی

khaneye-ehsas.blogfa.com/author/khaneye-ehsas
لطفا هر درخواستی تو این زمینه داشتین تو نظرات بگید! راستی هر انتقاد یا ... "آخرین آهنگی که روی وبلاگ قرار میگیره بعنوان موزیک آنلاین وبلاگ ... رفتی و رفتی این دل من ... عشقت میره و میگه بمون و بسوز ... هیس هیچی نگو فقط ببر صداتو ... فکر تورو میخونم محکم به تو چشم بستم ... من ساده فکر نکردم تو میخوای اینجوری رد شی.
نشی خدا کنه بمیرمو نباشم اللهی که به پای هم پیر بشید ... واسه اونم قسم خوردی منو یادت میاد یا نه همون که عاشقش بودی ... عاشق اينم که فقط اسممو صدا کني. ... بلد میشی دلت می خواد من نباشم تو این روزهای بی کسی داری صدامو ... تو رو میخوام تو همه لحظه هام بگو عشقم می مونی پا به پام. .... رسم بی وفایی از آدم هاش نیست دنیا بی وفاست. بی تو ...
Jun 15, 2015 - دلــــم مـــیــتــپــه واســت منــــ تـــو رو فـــقـــط مـــیــخــوامـــ تـــا آخـــر ایـــن دنــیـــا پـــا بــه پــــایــــ تـــــو مــــیــــامــــ ... ;xXxxX.

دوستم نداری عشقم

www.manotanhayi.blogfa.com/
دوستم نداری عشقم - پس دادن تاوان اشتباهاتم را مینویسم شاید درسی که روزگار به من داد عبرتی باشد ... دنیای من خالی تر از همیشه شده این تنهایی فقط با تو پر میشه .

Searches related to دلم میتپه واست تورو فقط میخوام اخر این دنیا پا به پای تو میام

Page 2 of about 1,760,000 results(0.35 seconds) 

آهنگ من با تو عشقو فهمیدم من با تو به غم خندیدم

دانلود اهنگ میدونی عزیزی فقط تویی تو قلب من

دانلود اهنگ من واسه داشتن تو دیوونه بازی میکنم

دانلود آهنگ امین حبیبی وقتی به تو فکر میکنم


درباره : موزیک ,
بازدید : 538 تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 زمان : 10:55 نویسنده : Jon Snow نظرات (0)
مطالب مرتبط
  • دانلود آهنگ جدید محمود خانی بنام دیوونه چی شده دانلود آهنگ جدید محمود خانی بنام دیوونه چی شده
  • دانلود اهنگ عای یاسینی به نام بارون نبار خاطرات اونو یاد من نیار دانلود اهنگ عای یاسینی به نام بارون نبار خاطرات اونو یاد من نیار
  • دانلود اهنگ تیتراژ کارا سودا یانار یانار دانلود اهنگ تیتراژ کارا سودا یانار یانار
  • دانلود آهنگ عزیزم حنانه دانلود آهنگ عزیزم حنانه
  • دانلود آهنگ سخت میگذره عشق مث اتر نیس ک بپره دانلود آهنگ سخت میگذره عشق مث اتر نیس ک بپره
  • اهنگ امیرحسین نامداری لمس اهنگ امیرحسین نامداری لمس
  • دانلود اهنگ سرزنش خراطها دانلود اهنگ سرزنش خراطها
  • دانلود آهنگ آخه قلبم هنوز به عشق تو ميزنه دانلود آهنگ آخه قلبم هنوز به عشق تو ميزنه
  • دانلود اهنگ نمیمونی باصدای ادریس دانلود اهنگ نمیمونی باصدای ادریس
  • خواننده ب جون تو خیلی سخت میگذره خواننده ب جون تو خیلی سخت میگذره
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش

    آمار سایت
  • کل مطالب : 531
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 455
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,489
  • بازدید ماه : 2,489
  • بازدید سال : 91,874
  • بازدید کلی : 1,042,606
  • مطالب