loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

کافه سرخ

About 585,000 results(0.69 seconds)  Page 2 of about 585,000 results(0.54 seconds)  Search Results بازی چکامه چمن ماه د

About 585,000 results(0.69 seconds) 
Page 2 of about 585,000 results(0.54 seconds) 

Did you mean: نقش امین را در سریال آسمان من چه کسی بازی میکند


مجموعه تصاویر سریال آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج + معرفی بازیگران و ... از : دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد ... تا الان در کشور اجرا می‌شود و به موجب آن حکم، مسئولیت امنیت پرواز و هواپیماها در آسمان و ... بیوگرافی بازیگران سریال معمای شاه + معرفی نقش ها و اسامی .... بازی ها حرف نداره.

«آسمان من» دهه فجر در شبکه افق دیدنی می‌شود - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sima/.../آسمان-من-دهه-فجر-در-شبکه-افق-دیدنی-می‌...
Dec 25, 2014 - در این سریال علیرضا حق‌شناس نقش سیدحسن خمینی، حامد شیخی نقش محسن رضایی و ... آخرین مراحل فنی سریال تلویزیونی «آسمان من» سپری می‌شود و روح‌الله انصاری مشغول تدوین این سریال است. ... آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی و سروش صحت نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. ..... ش, ی, د, س, چ, پ, ج ...

نمایش قصه سقوط و هواپیماربایی در «آسمان من» - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../نمایش-قصه-سقوط-و-هواپیماربایی-در-آسمان-من
Aug 18, 2014 - آسمان من سریالی 30 قسمتی است که به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی مؤسسه ... حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، چکامه چمن ماه و. .... برای مثال در داستان سریال آسمان من دانیال حکیمی بازیگر شناخته شده، نقش نادر یکی از افراد امنیت پرواز را بازی می‌کند که همچون ..... ش, ی, د, س, چ, پ, ج ...

نقش امین را در سریال آسمان من چه ی بازی میکند - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=نقش+امین+را...سریال+آسمان+من...ی+بازی+میکند
اميرمحمد زند در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون خبرگزاري فارس گفت: حدود 5 ماه پيش مشغول بازي در ميني سريال «خشم،گناه چهارم» بودم که قرار بود ماه محرم پخش ...

نقد سریال آسمان من ساخته محمدرضا آهنج - رها ماهرو

doorbiin.blogsky.com/1394/08/15/post.../نقد-سریال-آسمان-من-ساخ...
آهنج با اشاره به موضوع این سریال تصریح می‌کند: سریال آسمان من در مسائل ساختاری ... دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، .... وی درباره بخش‌های مربوط به بازی وی نیز عنوان داشت: خانم چمن ماه یکی از نقش های فرعی .... بازیگرنقش پرستاردرنفس گرم , ویدیوی تهمینه ی میلانی , سریال عطسه نقد ...
خلاصه داستان سریال آسمان من - عکس های سریال خلاصه داستان و توضیحات ... ااسامی بازیگران سریال معمای شاه و نقش هایشان + تصاویر زمان پخش سریال معمای شاه ... در کشور اجرا می‌شود و به موجب آن حکم، مسئولیت امنیت پرواز و هواپیماها در آسمان و ... دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد .... بازی آنلاین.

امین حیایی: در «آسمان من» روي لبه تيغ بودم - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/.../امین-حیایی-در-آسمان-من-روي-لبه-تيغ-بودم
Dec 3, 2015 - سریال «آسمان من» شامل چند اپیزود است و امین حیایی در چند اپیزود ... او نقش فردی فریب خورده و پیوسته به گروهک تروریستی منافقین را بازی می کند. ... در این سریال سیر جوانی تا پیری نقش طوفان را با بازی امین حیایی می بینیم.
امین حیایی بازیگر بخش زندان این بخش است که با توجه به مذاکراتی که انجام دادیم توانستیم ... آهنج با اشاره به موضوع این سریال تصریح می‌کند: سریال آسمان من در مسائل ..... وی درباره بخش‌های مربوط به بازی وی نیز عنوان داشت: خانم چمن ماه یکی از نقش های ...

درباره : دیگر ,
بازدید : 825 تاریخ : سه شنبه 02 آذر 1395 زمان : 15:05 نویسنده : Jon Snow نظرات (0)
مطالب مرتبط
  • دانلود ترانه سریال شهرقشنگ وفتی تو میخندی دانلود ترانه سریال شهرقشنگ وفتی تو میخندی
  • دانلود آهنگ آلبالولاسپ از غلامیاری دانلود آهنگ آلبالولاسپ از غلامیاری
  • آهنگ نه نه نه نرو نگیر آینده رو آهنگ نه نه نه نرو نگیر آینده رو
  • آرش میر اسماعیلی و ناکامورا آرش میر اسماعیلی و ناکامورا
  • بهترین اهنگ های بغدادی بهترین اهنگ های بغدادی
  • عهای بهنام اریای کمالوند خواننده خرم ابادی عهای بهنام اریای کمالوند خواننده خرم ابادی
  • اهنگ های سردار علی تکر اهنگ های سردار علی تکر
  • دانلودآهنگ ابراهیم خیاط بالینک مستقیم دانلودآهنگ ابراهیم خیاط بالینک مستقیم
  • عرفان شایگر دای دیدی دیدی عرفان شایگر دای دیدی دیدی
  • دانلود موزیک ویدیو دوسکم با صدای بهنام کمالوند دانلود موزیک ویدیو دوسکم با صدای بهنام کمالوند
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش

    آمار سایت
  • کل مطالب : 531
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 455
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,472
  • بازدید ماه : 2,472
  • بازدید سال : 91,857
  • بازدید کلی : 1,042,589
  • مطالب